The most important people in my life, I am happy to have you! I am lucky to find you in my life, most of you by accidental coincidence choosing right directions. I know those were right directions because I met you and you have stayed in my life accepting me as I am, with all the good and all the bad.
I appreciate you, everyone for me seems incredible personality. I show it to you, I trust you sharing not only the good and trying to make jokes but also I feel responsible to tell what makes me worried. I never require your attention I just want you to understand me more. You must know with whom you keep in touch for the both side trust.
Žmonės, kuriuos myliu! Lietuviškai ir angliškai šis tekstas skamba kitaip, bet gimtiesiems mylimiesiems jaučiu pareigą gimtąją kalba ir parašyti.
I appreciate you, everyone for me seems incredible personality. I show it to you, I trust you sharing not only the good and trying to make jokes but also I feel responsible to tell what makes me worried. I never require your attention I just want you to understand me more. You must know with whom you keep in touch for the both side trust.
Friendship is about support and you have it. I cannot give you all my time and attention but I can give you moments of happiness that I always try to surround myself as well. Moments of warmth and sincerity. It doesn't mean that I will be smiley and easy with you all the time, no. It means I will never let myself to give you a fake smile because you deserve the real one.
You know, if I love you it means I cannot pretend in front of you. It means you will see me unsatisfied, worried, doubtful, sarcastic, crazy, silent, demanding and seeking for perfection, even more of negative sides that I don't notice myself too much. This is who I am and if you love me I ask you to be patient with me in all those chaotic moments that I'm going through. In the end I will come back to you saying thank you for being my friend, the true and the magic one. But I know you all, to whom I write, are already like that and this is the reason I love you so much.
This love gives me strength, it gives me hope in good people and good decisions, I know I have my army and I am also a part of this to fight for the better world. Thanks for creating beauty together with me. Without you I wouldn't believe in miracles. Without you I wouldn't be the one who I am today.
I love you being yourself. I feel calm knowing that you are going your own way that you have chosen. You are not only good, but you are the best! At least for me you are, so stay as you are as long as you like and enjoy being that way.
Žmonės, kuriuos myliu! Lietuviškai ir angliškai šis tekstas skamba kitaip, bet gimtiesiems mylimiesiems jaučiu pareigą gimtąją kalba ir parašyti.
Visi kartu ir kiekvienas atskirai man esate ypatingi dėl tų visų stebuklingų momentų! Visur, kur keliauju, norėčiau susipakuoti jus kartu arba bent pasigamint kiekvieno kloną. Ką aš be jūsų daryčiau? Nebūčiau tokia, kokia šiandien esu tai jau tikrai, todėl esu dėkinga už kantrybę būnant mano mylimais žmonėmis ir mylint mane tokią, kokia esu, nes nepaisant tų gražių ir linksmų momentų, pati suvokiu tą savo sunkų charakterį, man ir pačiai su savimi nelengva.
O su jumis man lengviau! Man gera žinoti, kad jūs laimingai gyvenat, gera žinoti, kad ieškot ir einat savo keliais, gera, kad dalinatės patirtimis, dalinat patarimus, pasitikit manimi. Aš jaučiuosi atsakinga daryti tą patį. O išties tai viskas gaunasi natūraliai - ypatingai lengva pasidalinti visais gerais dalykais ir pasistengt jus prajuokint ar pradžiugint. Atsakinga jaučiuosi tada, kai turiu pasakyti ką nors, kas man netaip jau ir patinka. Galėčiau nuslėpti visas bėdas, nes juk mes ne koks bėdų turgus, bet prisiverčiu ir pasidalinu, nes žinau, kad ir pati norėčiau to pačio iš jūsų. Žinau, kad padėsiu kuo tik galėsiu. Sunkiausi momentai tam ir duoti, kad pažintum tikrą draugą savo gyvenime. Bet ne visada mus lydi toji draugo nuojauta, nes gyvenimas labai chaotiškas, labai daug visko vyksta. Todėl noriu paprašyti, kad kai manęs ta nuojauta nelydi, nepamirštumėt, kad vis tiek man rūpite. Labai!
Laikas, kurį praleidau, praleidžiu ir dar praleisiu su jumis yra pats tikriausias, tuo metu jūs turite visą mano širdį be jokios vaidybos. Tie nuoširdžiausi momentai visada liks gyvi, nes juose dar iki dabar skamba juokas.
Laikas, kurį praleidau, praleidžiu ir dar praleisiu su jumis yra pats tikriausias, tuo metu jūs turite visą mano širdį be jokios vaidybos. Tie nuoširdžiausi momentai visada liks gyvi, nes juose dar iki dabar skamba juokas.
Gera jūsų pasiilgti, gera planuoti mūsų pasimatymus, gera susirašyti. Aš ne viena, nes turiu jus - laiko ir patirčių patikrintus Žmones iš didžiosios raidės! Būkit savimi, būkit tokiais, kokias tik norite būti, nesislėpkit po jokiais visuomenės standartais (o jūs tokie ir esat) - dėl to aš jumis žaviuosi, juk dėl to aš jus ir myliu. Mikė sakė, kad šis žodis ne rašomas, o jaučiamas, tai aš tada dvigubai: jaučiu tai, ką rašau.

Komentarų nėra:
Rašyti komentarą